Reklamace a Vrácení zboží

Vrácení

 

Chceme, abyste pro sebe našli perfektní šperky, které vám budou dělat radost každý den. Proto nabízíme možnost vrácení či výměny nenošených šperků do 14 dnů od jejich převzetí, bez udání důvodu.

 

Šperky nelze vrátit či vyměnit, pokud:

    • Byly upraveny na vaši žádost.
    • Nejsou v původním stavu a jsou opotřebené, poškozené nebo jinak znehodnocené.
    • Byly upraveny Vámi nebo jiným zlatníkem.

    Jak postupovat při vrácení produktu bez udání důvodu?

    1. Napište na email obchod@colibrisperky.cz. Nezapomeňte zkopírovat číslo Vaší objednávky.

    2. Připravte zásilku, která bude obsahovat zakoupený produkt v původní krabičce. Produkt pečlivě zabalte tak, aby se při přepravě nepoškodil.

    3. Po úvodní komunikaci Vám zašleme kód pro vrácení produktu pomocí Zásilkovny.  Jednoduše stačí kód nahlásit na jakémkoli podacím místě Zásilkovny, kde Vám vytisknou štítek na vrácení. Vrácení zboží přes Zásilkovnu v Česku je zpoplatněno částkou 69 Kč. Vrácení zboží přes Zásilkovnu ze Slovenska je zpoplatněno částkou 176 Kč ( 7 EUR ). Tuto částku Vám následně odečteme z celkové výše částky za vrácené zboží. 

     

    • Můžete si samozřejmě dopravu zařídit i sami. V tomto případě prosím odesílejte balíčky na na adresu Manuya s.r.o., Kabešova 943/2, 190 00, Praha 9. Vratku odesílejte vždy jako balík na adresu, nikdy jako doporučený dopis. Číslo pro sledování zásilky odešlete na náš email obchod@colibrisperky.cz.
    • Balíky odesílejte v zákonné lhůtě maximálně 14 dní poté, co oznámíte vrácení produktů. Balíky zaslané po více než 14 dnech budou vráceny zákazníkovi.
    • Na vyřízení vratky máme 14 dnů od okamžiku, kdy vyzvedneme Váš balíček. Pokud zboží vrátíte v poškozeném stavu, vyhrazujeme si právo na stržení vzniklé škody.
    • Pokud vrátíte produkty, za které jste obdrželi bonus (např. produkt zdarma, dárek k nákupu nad určenou částku, doprava zdarma nad určenou částku) a po vrácení zboží nebude dodržena minimální částka k využití bonusu, v takovém případě bude celý bonus, který kupující z takové transakce získal, zrušen

     

    Reklamace

     

    Pokud je se zbožím něco v nepořádku,napište na e-mail: obchod@colibrisperky.cz.  Pokud možno přidejte k žádosti o reklamaci i fotografii s vadou produktu. 

    • Reklamace se vztahuje jen na vady způsobené výrobcem a nevztahuje se na poškození způsobené nesprávným nebo nešetrným používáním a přirozeným opotřebováním, včetně pozlacení. 
    • Nevztahuje se na mechanické poškození (roztržení, opotřebení, rozbití, poškrábání, ošoupání povrchové vrstvy...), případně jiné mechanické poškození a viditelné chyby, závady způsobené neodborným zásahem nebo používáním.
    • Oxidace ( černání ) stříbra je jeho běžná vlastnost a není to důvod k reklamaci.
    • Lhůta pro vyřízení reklamace včetně odstranění vady je bez zbytečného odkladu 30 kalendářních dnů, snažíme se ale vždy vše řešit co nejdříve.

     

     

    Na emaily odepisujeme co nejrychleji je to možné, ale maximálně do 72 pracovních hodin.  💕